»Mladi so nam odprli oči. Mladi so se lepo organizirali in ta kombinacija tiste mlade vzhičenosti in starejše modrosti nas, ki vztrajamo v tem sistemu v 57. plačnem razredu, odkar je obstal, nam daje neko voljo, da vam začrtamo pot.«
»Ne prihaja na razgovore, ne prihaja se pogovarjat z nami, skriva se za določeno strukturo, ki je zaposlena na ministrstvu, in ta struktura zagotovo ni kompetentna za razgovore in pogajanja z nami. Tako da jo na tem mestu lepo prosim, da odstopi in si ne dela sramote.«
»Ustavna dolžnost je, da država poskrbi za to, da lahko delamo – v ustreznih in varnih delovnih pogojih, kot so ustrezne ambulante, da niso bolniki na hodnikih ... Skratka, da lahko poskrbimo za kakovostno in pravočasno obravnavo bolnikov. In vlada tega zdaj ne počne.«
»Seveda sem član Fidesa in podpiram stavko zdravnikov, ampak glede na okoliščine, smo namreč razmeroma majhen oddelek, če bi prekinili oziroma preklicali soglasje za nadurno delo, bi se naš oddelek sesul.«
»Specialisti ortodonti se vse pogosteje srečujemo s prekinitvami delovanja izvajalcev in s stiskami pacientov, ki nastopijo ob tem, saj po izpadu izvajalca naenkrat ostane brez terapevta približno 1500 obravnavanih ljudi, ki iščejo pomoč v drugih ordinacijah.«
»Bojimo se, da je tak refleks staršev sprožen z informacijami o dolgih čakalnih dobah, zato želimo še bolj opolnomočiti zobozdravnike na primerni ravni, da bodo staršem znali pojasniti, zakaj neka napotitev ni potrebna oziroma še ni potrebna. Tako bo manj teh tako imenovanih napotitev na zalogo, kar tudi podaljšuje obravnavo. Tisti, ki pa tako obravnavo že potrebujejo.«
»Za njih je najtežje že to, da so izgubili zdravnika. Seznami, ki so na voljo, so rdeči. To pomeni, da so vsi zdravniki zasedeni. Pojavljajo se vprašanja, kam, če slučajno zbolim zdaj, ko nimam zdravnika?«
»Dve leti je tisti zdravstveni dom, kjer je pacient imel svojega zdravnika, dolžan za tega pacienta poskrbeti. Mu dati osnovni pregled, če je nujno, mu dati bolniški list, recepte, napotnice in podobno.«
»Pri moških imamo težavo, da se v manjšem številu udeležujejo presejalnih programov, zato je treba tudi moške pritegniti, da se bodo takih programov udeleževali.«
»Se zavedam, da je ta trenutek težko priti do zdravnika. Pa ni samo covid tisti, ki je to naredil, ampak izjemno, izjemno težke kadrovske razmere. Iz naše perspektive se več ne da več. Mi se utapljamo v elektronskih sporočilih.«
»Zadnja pritožba, ki sem jo dobila ... Gospa je rekla: '76-krat sem jo poklicala.' Veš, da se pacienti ne izmišljujejo, ampak da je to čista resnica, ker se je to zgodilo tudi meni, ker sem včasih preverila.«
»Vam iskreno povem, da se čutim prizadeta, užaljena. Sem starejša, imam preko 70 let, in čez 13 let operacije nožnega palca ne bom več potrebovala.«
»Pravi, da so ji rekli, ko jo je zdravnik pregledal, da je sicer hudo, ampak da bo stopnja redno in da bo čakala tri leta. Potem je bil pa ta šok s 13 leti.«
»Menim, da bi morala ortopedska klinika narediti več za to, da bi se to skrajšalo, ali pa na drugačen način opozoriti bolnike. Na trinajst let ne moreš naročati.«